tirsdag den 17. september 2013

Ler projekt fortsat! :-)

I dag, fortsatte jeg på mit ler projekt!
Jeg havde forinden jeg gik i gang, overvejet, hvad jeg ville lave. Jeg var kommet frem til at jeg ville forsøge at lave en skål og et kop/krus!
Jeg havde efter mit første ler projekt, meget "blod på tanden", efter at komme i gang. Jeg synes, sidst hvor jeg lavede mit kalaha spil, at det var rigtig sjovt og udfordrende, jeg var derfor inden projektet i dag meget spændt. Jeg har i dag ikke taget billeder, under forløbet, men i stedet for taget billeder af hvad der kom ud af projektet, bare for at gøre det lidt andreledes i dag!
Nedenfor ser I alle mine billeder, af mine små kunstværker!
Det ville være flot hvis "mine små kunstværker", fik noget glasur efter de er blevet brændt, men det må vi se til den tid. Jeg regner, med at få tingene brændt på studie indkald her i weekenden,:-)
En skål! Jeg tænker den kunne bruges til frugt, slik, chips eller hvad
man nu lige kan finde på.
Jeg lavede også en mindre skål, så jeg vil sige det er et sæt,
med en stor og en lille skål!
Her ses alle de ting jeg har lavet i dag!
:-)
Mit krus/kop, som jeg tænker at kunne drikke te af til vinter!
:-)
Min sparegris. Hehe den blev ikke just så køn, men den har da
en rigtig god funktion. Den er lavet på god gammeldags manér
Hvor man skal slå grisen i stykker når pengene skal ud!
Min sparegris set forfra! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar