torsdag den 30. maj 2013

Vores(Planteholdets) "plant en pizza dag" på Jaruplund Højskole!

Fredag den 24 maj!
Vi havde aftalt at mødes ved Jaruplund Højskole, hvor vi vil prøve vores projekt plant en pizza af.
At vi valgte Jaruplund højskole som, stedet vores projekt skulle udfolde sig, var af den årsag, at Jørgens kone arbejder på højskolen, og vi derfor kunne få lov til at låne stedet gratis.!
Vi mødets kl. 10.00, og havde hver især de grøntsager med som vi havde plantet. Hvis grøntsagerne ikke lige helt var kommet op endnu aftalte vi at man hver især købte de grøntsager man havde plantet. Jeg vil ikke skrive det store om hvordan dagen forløb, her på bloggen, da vi i fællesskab i gruppen er i gang med, at skrive en opgave omkring dette.
Jeg vil der imod lægge nogle af alle de mange gode billeder ind vi fik taget på dagen!



Mira, Tina og Camilla sidder og holder øje med bålet :-)
Camilla er i gang med at gøre grøntsagerne klar, og jeg(Tine) er ved at lave dejen
til pizzaen!
Camilla havde sin datter med på 5 år, og hun ville med glæde gerne hjælpe os!
 


Her er alle de grøntsager vi havde på vores pizza! :-)


Malou er i gang med at "pynte" pizzaen, og jeg(Tine) kigger på!


Det færdige resultat! Vi er godt tilfredse!



Vi havde besluttet at vi ville lave denne dag (fredag den 24 maj) til mere end kun
"plant en pizza". Vi ville derfor også afprøve vores evner med forskellige tekstil
teknikker! Vi ville sy en dækkeserviet og lave kartoffeltryk på den.
Her er Mira i gang med at skære kartoflerne til.!


Jeg har lige glemt hvad denne tekstile teknik hedder :-)

Symaskinen blev også afprøvet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar