torsdag den 16. maj 2013

Nu er det hele rigtig ved at være spruget ud!

Jeg har været ude og gå en tur med min kæreste her til middag! Vi gik en tur hen til min biotop. Hvor er det altså bare rigtig flot, når alt begynder at springe ud! Det pynter nu lidt på naturen synes jeg! Jeg har taget et par billeder som jeg gerne vil vise jer!

Er de ikke bare flotte?! Jeg har prøvet at leve efter hvad dette træ
hedder, men har ikke kunnet finde det.!? Nogen der kan hjælpe?
Tænkte på om der er nogen der ved en god bog/hjemmeside til at bestemme planter/træer!?

Slotshaven i sin fulde pragt næsten:-)
Det er lidt utydeligt, men her ses
en masse flotte hvide og lilla tulipaner!
Dette er også en af de planter/blomster
jeg gerne ville finde et navn på, men
har ikke vidst hvor jeg skulle lede?!
Mælkebøtterne der blomstre vildt
over det hele lige for tiden!
Ved denne lille bæk fandt vi nogle små fisk!
Jeg har taget et billede.
Der er en fisk sådan lige under det brune siv der ligger hen over billedet
fra højre mod venstre!
Næste gang tager jeg fiskenet med for at se, og jeg kunne være heldig at kunne få lejlighed til at kigge lidt nærmere på den.!
Det er svært at se, men i midten af billedet ca. er der en fisk!


 

1 kommentar:

  1. Hejsa

    En rigtig god ide at komme igen med et fiskenet...

    Vh Ida

    SvarSlet