torsdag den 18. april 2013

Så er jeg igang med plantningen!

Jeg har nu taget hul på plantningen af ærter, æbler, basilikum og rucola! Jeg vil her på min blog, løbende ligge billeder ind og skrive lidt om hvordan det forløber med min plantning af de forskellige ting!
I plante gruppen, som jeg er med i, har vi besluttet at vores plante projekt, hedder "Plant en Pizza". Tanken er at vi alle sammen i gruppen, planter forskellige ting, der senere hen kan komme til at passe på en pizza. :-) Det bliver spændende at se om det kan komme til at lykkedes!!
Æble kernerne har jeg ingen billeder af. Men jeg tog kernerne fra to æbler, og plantede dem i en urtepotte, som også kan ses på et billede neden for.
Her kan man se to af de urtepotter jeg har stående i vinduskarmen, med
den ene med Ærter og den anden med Æbler. 
Posen med rucola-frøene.
(Frøene er købt i Tyskland)
Ærte frøene skulle ligge i vand natten over for at fremme spiringen!
Posen med basilikum frøene. (Købt i bilka)
Basilikum frøene!
Mine ærte frø (købt i bilka)!














 


Det er lidt svært at se men de små gule prikker
på den hvide baggrund er rucola frøene.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar