mandag den 22. april 2013

Opdatering angående plantningen!

Så begynder der at ske noget nede i mine urtepotter jeg har stående i vindueskarmen.!
Jeg har taget lidt billeder, for at vise jer hvad der er sket.!
Ærteplanterne er på vej op. Jeg plantede ærtekernerne onsdag 17 april i sidste uge
 og allerede lørdag 20 april er de på vej op. Jeg synes, det er hurtigt.
Havde forventet det ville tage længere tid, måske op til 14 dage før der
skete noget.!

 
I dag (mandag den 22 april) har jeg igen lige taget et billede af ærteplanterne. Det er utroligt, så hurtigt det lige pludselig går, synes jeg.
Billede taget mandag den 22 april. Der er altså sket ganske meget
fra i lørdags til idag!
Desværre er det ikke i alle urtepotterne der sker så meget. Ved mine æblekerner, sker der ingenting. Ved mit basilikum sker der heller ikke så meget, jeg synes, dog alligevel at have spottet lidt grønt nede i urtepotten... Kan I mon også se det..??!
Jeg er ikke sikker på det er noget, men det ligner en lille basilikums-
plante der er på vej op!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar