torsdag den 18. april 2013

Lidt info om min biotop og stedet omkring!


Jeg har tænkt mig lige at lave et indlæg, hvor jeg henviser til nogle steder hvor man kan læse lidt om stedet hvor min biotop ligger. Det er en slotshave, og den har også en historie, til hvis man er interesseret kan man læse lidt omkring haven, i det materiale jeg henviser til i dette blog indlæg.!
Den første hjemmeside jeg henviser til er hjemmesiden for slotte og kultur ejendomme. Her står der nogle korte fakta omkring haven:
http://www.ses.dk/da/SlotteOgHaver/Slotte/GraastenSlotOgSlotshave/GraastenSlotshave.aspx

Næste hjemmeside er gråsten slots egen hjemmeside. Her kan der læses om slottet, men også om haven:
http://www.graastenslot.dk/html/slotshaven.html

Til sidst har jeg fundet et kort over hele slotshaven, hvor min biotop ligger. I starten fandt jeg bare et hjørne af haven, som skulle være min biotop, men efter hånden har jeg uddybet det, da jeg ikke kunne holde mig til mit lille hjørne ;-)
Her neden for ses kortet over haven!

Et kort over Gråsten slotshave (Min biotop)!
 
Neden for kommer igen et kort af slotshaven(min biotop),
her har jeg bare markeret hvor jeg startede med at have min biotop.
Nu er min biotop udvidet sig til at være hele haven,
men den startede som et lille hjørne af haven.!


På dette billede kan man se hvor henne i slotshaven, jeg startede med at have min biotop.
Det er markeret med en sort cirkel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar