torsdag den 6. juni 2013

Endelig ser det ud til sommeren er kommet til DK!!! :-)

Det har været super dejligt vejr i dag! Blå himmel, sol og kun en ganske let vind!
Jeg har været henne ved min biotop og taget nogle rigtig fine billeder som jeg gerne vil vise jer!
Det interessante på dette billede nedenfor, er ikke mig, men den rede der er i baggrunden. Der ude lå der en blishøne og rugede(gætter jeg på)! Jeg kunne ikke komme der ud, så kunne ikke se om der var æg i reden! Jeg kan kende en blishøne på dens sorte krop, hvide næb og store hvide pandeblis, der har givet den navnet Blis-høne.
Mig og fuglereden!
En ting jeg har fundet ud af at der er meget af, henne på min biotop er vilde jordbær. Det er egentlig slet ikke noget jeg har lagt mærke til før, men lige i dag, "faldt" jeg over dem.!


Vilde jordbær!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar