fredag den 7. juni 2013

1 æg i reden! :-)

I morges vågnede jeg kl. 8.30! Jeg gik ud på vores toilet for at se ud af vinduet der, om der var kommet en and ude i reden, i altankassen. Bingo det var der, og ikke nok med det, der stod også en han-and midt ude på taget og kiggede rundt.
Jeg gætter på at han-anden stod og holdte øje med at der ikke kom nogen eller noget og forstyrrede hun-anden mens, hun lå på rede! Efter 15 minutter fløj ænderne væk. Jeg skyndte mig ud, for at se om der var kommet æg i reden, og det var der. 1 lille fint ande-æg!
Tja så starter vi vel forfra med ande-historien. Jeg håber denne får en bedre slutning end den anden historie gjorde sidst.!! :-)

Han-anden der står og holder "vagt"!!
 

Her ligger hun-anden på rede!!


Det lille fine andeæg!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar